De Fairtrade week komt er weer aan. Het thema is Fair Food.

Wanneer er producten met het Fairtrade keurmerk worden gekocht krijgen de boerinnen/boeren en producenten daarvoor een eerlijke prijs.

De hele keten werkt mee aan dit leefbaar loon en leefbaar inkomen.

Wij vragen als Fairtrade Kernteam iedereen in deze week twee Fairtrade cakes te bakken. Namelijk 1 voor jezelf en 1 voor een ander!

Voor uw/je moeder, zoon, opa, dochter, buurvrouw. Alles kan en mag.

We maken pakketjes die je kan bestellen via het e-mailadres

info@frairtradegemeenteaalsmeer.nlen zijn vanaf nu te bestellen.

De pakketten kosten € 5,00. Ze worden bezorgd vanaf 21 oktober.

Alle ingrediënten zitten erin (behalve de melk) zoals cakemeel, Fairtrade fijne suiker,

bio roomboter en margarine, bio eieren en Fairtrade bananen en een Fairtrade chocolade reep. Het recept staat op de verpakking van de cakemeel.

Als u het recept volgt kunt u/kun je uiteraard de Fairtrade bananen of de Fairtrade chocolade stukjes toevoegen.

Wij wensen iedereen veel succes bij het bakken van deze eerlijke cakes en………stuur een foto van het resultaat, dat stellen wij erg op prijs.

Via het e-mailadres: info@fairtradegemeenteaalsmeer.nl