Het Kernteam Fairtrade Gemeente Aalsmeer organiseert weer een Fairtrade week.

De week is van 4 t/m 12 mei en het thema is Fair Fashion/Eerlijke kleding.

We gaan via de Wereldwinkel Aalsmeer en Ampersand kinder T-shirts verkopen.

Het zijn biologische en Fairtrade gekeurde T-shirts in de maten 104/110, 116/122, 128/134, 140/146 en 152/158. Ze zijn er in 5 verschillende kleuren.

Met deze duurzame shirts werken wij aan het SDG doel nummer 8 eerlijk werk, economische groei.

De kosten van de shirts zijn € 10,00 per shirt.

Koopt u een kinder T-shirt voor uw kind of kleinkind en u levert uw aankoopbon met uw naam en telefoonnummer bij de Wereldwinkel of Ampersand in (er staan daar trommels) dan kunt u een kinder Hoodie winnen.

DEZE ACTIE LOOPT DOOR TOT 30 JUNI.

Twee winnaars worden uitgeloot in juli.

Door de aankoop werken wij samen met de Fairtrade katoenplukkers en de Fairtrade makers van deze shirts door ze een eerlijk inkomen en loon te verschaffen.

Zo kunnen zij hun kinderen naar school laten gaan.

Er is dus geen sprake van kinderarbeid.

Doe mee en ga naar de Wereldwinkel Aalsmeer, Zijdstraat 15 en Ampersand, Ophelialaan 104 en koop zo’n shirt.

Meer informatie over Fairtrade is te vinden op de website: www.fairtradegemeenteaalsmeer.nl